ادامه روند حمل چغندرقند از خوزستان به استان‌های مقصد
ادامه روند حمل چغندرقند از خوزستان به استان‌های مقصد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از حمل ۴۶۱ هزار و ۳۲۲ تن چغندرقند از خوزستان به استان‌های مقصد از دو ماه گذشته تاکنون خبر داد. غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برداشت چغندرقند اظهار کرد: کار حمل چغندر قند از ۲۰ فروردین آغاز شده و تاکنون  ۴۶۱ هزار و […]


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از حمل ۴۶۱ هزار و ۳۲۲ تن چغندرقند از خوزستان به استان‌های مقصد از دو ماه گذشته تاکنون خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برداشت چغندرقند اظهار کرد: کار حمل چغندر قند از ۲۰ فروردین آغاز شده و تاکنون  ۴۶۱ هزار و ۳۲۲ تن چغندرقند از خوزستان به استان‌های مقصد، حمل شده است.
وی افزود: در این بازه زمانی ۲۴ هزار و ۹۹۴ کامیون از اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین، همدان و سایر استان‌ها به خوزستان اعزام شده‌اند که با احتساب ناوگان حمل و نقل کالای استان، تاکنون از ظرفیت ۲۲ هزار و ۱۲۰ کامیون برای جابه‌جایی چغندرقند استفاده شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: دو کارخانه تولید قند در استان اصفهان، دو کارخانه در استان فارس، دو کارخانه در استان کرمانشاه و در استان‌های همدان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هر کدام یک کارخانه، خریدار محصول چغندرقند خوزستان هستند.
بهرامی‌نیا گفت: با تمهیدات اتخاذشده از سوی سازمان و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، مشکلی در خصوص تامین کامیون مورد نیاز جابه‌جایی کالا وجود ندارد.
وی افزود: پرداخت به موقع کرایه رانندگان، مورد تاکید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و امیدوار هستیم شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کشاورزی و وزارت صمت این موضوع را پیگیری کنند.
انتهای پیام