چمن ورزشگاه فولاد، رنگ و رو گرفت!
چمن ورزشگاه فولاد، رنگ و رو گرفت!

چمن ورزشگاه شهدای فولاد، مجددا تغییر رنگ داد. فولاد، هجدهم اردیبهشت‌ماه در اولین بازی خود در سال ۱۴۰۰ به میدان رفت، بازی که تصاویر آن از زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد، نشان از وضعیت بسیار بد این چمن داشت. چمنی که از رنگ سبز به رنگ زرد تغییر کرده بود. تغییر رنگی که آذری مدیرعامل فولاد […]


چمن ورزشگاه شهدای فولاد، مجددا تغییر رنگ داد.

فولاد، هجدهم اردیبهشت‌ماه در اولین بازی خود در سال ۱۴۰۰ به میدان رفت، بازی که تصاویر آن از زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد، نشان از وضعیت بسیار بد این چمن داشت. چمنی که از رنگ سبز به رنگ زرد تغییر کرده بود. تغییر رنگی که آذری مدیرعامل فولاد می‌گفت “در ۱۰ روز اتفاق افتاده است”. یعنی زمانی که آقای مدیر برای بازی‌های آسیایی در عربستان بود و افراد مسئول که کار حفظ، نگهداری و رسیدگی چمن به آن‌ها سپرده شده بود، با فراموش کردن مسئولیت خود باعث رنگ باختن چهره چمن این ورزشگاه شده بودند.
به گزارش ایسنا، اما تصاویر بازی شب گذشته فولاد و تراکتور نیز یک روی دیگری از احساس مسئولیت مدیریت باشگاه فولاد را نشان داد؛ تصاویری که حاکی از تغییر رنگ مجدد زمین چمن این ورزشگاه به رنگ سبز بود. چمنی که مجددا با نظارت مستقیم مدیرعامل فولاد، حالش خوب شده است.
اما سوال این است که چرا باید پیمانکاری که قبلا مسئولیت نگهداری زمین ورزشگاه شهدای فولاد را برعهده داشته چون قراردادش تمام شده و تمدید نشده بود، باعث شود که این بلا بر سر زمین چمن ورزشگاه شهدای فولاد که یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ایران و حتی آسیا محسوب می‌شود، بیاید؟ زیبنده باشگاه بزرگی چون فولاد نیست که تنها یک نفر در این مجموعه یادآور مسئولیت دیگر اعضای آن باشد و اگر روزی او نبود، مسئولیت‌ها فراموش شود و سهل‌انگاری‌ها باعث از دست رفتن بخشی از سرمایه این باشگاه شود.
در ادامه تصاویری از بازی فولاد – گل‌گهر که رنگ چمن زرد بوده و همچنین تصاویری از دیدار شب گذشته فولاد مقابل تراکتور که وضعیت چمن بهبود یافته است را می‌بینید.

بازی فولاد – گل‌گهر

بازی فولاد – گل‌گهر

بازی فولاد – تراکتور

بازی فولاد – تراکتور

انتهای پیام