عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک کشور برابر حریفش مغلوب شد. به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و خوشه طلایی ساوی چهارشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک خوشه […]

عصر خوزستان:

تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش مغلوب شد

اهواز – ایرنا – تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک کشور برابر حریفش مغلوب شد.

به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و خوشه طلایی ساوی چهارشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک خوشه طلایی به پایان رسید.

۲ تیم استقلال ملاثانی و خوشه طلایی در حالی به مصاف هم رفتند که با ۳۳ و ۳۷ امتیاز در مکان های یازدهم و هفتم جدول رده بندی قرار داشتند.

در دقیقه ۳۵ بازی، مسعود کاظمینی با یک ضربه استثنایی دروازه آبی پوشان ملاثانی را باز کرد که در دقیقه ۶۵ امیر سواری گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۹ فرشید پاداش بازیکن خوزستانی تیم خوشه طلایی برای دومین بار دروازه استقلال ملاثانی را باز کرد و پیروز میدان شد.

کادر فنی تیم استقلال ملاثانی در برخی از صحنه های بازی به تصمیمات داوری معترض شدند.

قضاوت این دیدار برعهده جواد رحیم زاده بود که محمدعلی پورمتقی و رحیم حاجیلو او را در امر قضاوت همراهی کردند.

تیم استقلال ملاثانی با احتساب این بازی ۳۳ امتیازی باقی ماند و در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امشب زور ما به داوری نرسید و پنالتی مسلم ما نادیده گرفته شد. قرار نیست که داوران هر گونه دوست دارند با ما برخورد کنند.

وی با بیان اینکه اصلا از تیم داوری راضی نیستم افزود: متاسفانه داور از بالا به پایین به تیم ما نگاه می کرد و از این بابت ناراحت هستیم.

سرمربی تیم استقلال ملاثانی گفت: امسال از داوری زیاد صدمه دیدیم لذا خواهش دارم در هشت بازی آینده داورانی انتخاب کنند که تمرکز لازم را داشته باشند.

وی افزود: ما به بازی مسلط بودیم اما قدر موقعیت ها را ندانستیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

در ادامه وحید بیاتلو سرمربی تیم خوشه طلایی با بیان اینکه شناخت خوبی از حریف داشتیم گفت: آنها بازی فیزیکی انجام می دادند اما بچه های ما خوب بازی کردند و نقط قوتشان را به خوبی کنترل کردیم.

وی افزود: به تیم استقلال ملاثانی که اولین سال در لیگ یک است تبریک می گویم اما خوشحالم که توانسنیم با دست پر از میدان خارج شویم‌.

تیم استقلال ملاثانی اولین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می کند.

منبع: ایرنا