به روز رسانی دکل‌ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی‌های موجود
به روز رسانی دکل‌ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی‌های موجود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: دکل‌ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی‌های موجود به روز رسانی می‌شوند. حمیدرضا گلپایگانی امروز (۸ خردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزآمد بودن تجهیزات همسو با ارائه خدمات در چارچوب برنامه و تعامل و مشارکت مستمر با شرکت‌های متقاضی، زمینه بهره‌وری و روند افزایشی راندمان کار را […]


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: دکل‌ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی‌های موجود به روز رسانی می‌شوند.

حمیدرضا گلپایگانی امروز (۸ خردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزآمد بودن تجهیزات همسو با ارائه خدمات در چارچوب برنامه و تعامل و مشارکت مستمر با شرکت‌های متقاضی، زمینه بهره‌وری و روند افزایشی راندمان کار را تداوم می‌بخشد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در این راستا، همگرایی و هماهنگی میان مجموعه‌های صف و ستاد در تمام سطوح اعم از مدیریتی و اجرایی موجب کاهش انتظارات، بهبود کیفی و کمی کار، شتاب‌بخشی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت و حضور موثر در پروژه‌های میدان‌محور به موازات اجرای برنامه‌های تعریف‌شده از سوی شرکت ملی نفت ایران می‌شود.
گلپایگانی با اشاره به اهمیت کنترل، نظارت و بازرسی فنی به عنوان ابزاری مهم در جهت ارائه کار با کیفت و کمیت بالا، گفت: تامین به موقع کالا و مواد مورد نیاز از نکات بسیار مهم در انجام کار با برنامه است که همزمان با برنامه‌های عملیاتی باید پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه‌ریزی، ساماندهی کارها، استفاده مطلوب از توانمندی‌های داخلی، رفع چالش‌ها، افزایش ضریب ایمنی، استفاده از کارشناسان و متخصصان مجرب و احساس مسئولیت در مقابل شرکت از محورهای شاخصی هستند که در تحقق اهداف و حفظ جایگاه شرکت تاثیرگذار و بسیار با اهمیت است.
وی با بیان اینکه کار در شرایط سخت کرونایی و محدودیت‌ها دشوار است، افزود: در این زمینه باید از تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه کارکنان عملیاتی و خدمات فنی و تخصصی در انجام به موقع برنامه‌های پیش‌بینی شده که به طور مستقیم با تولید منابع هیدروکربوری ارتباط دارد، قدردانی کرد.
انتهای پیام