جزئیات ممنوعیت و جرایم تردد در تعطیلات پیش رو در خوزستان
جزئیات ممنوعیت و جرایم تردد در تعطیلات پیش رو در خوزستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است که بر اساس آن ورود به شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و نارنجی ۵ میلیون ریال جریمه دارد. سرهنگ حکیم عبداللهی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر روز […]


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است که بر اساس آن ورود به شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و نارنجی ۵ میلیون ریال جریمه دارد.

سرهنگ حکیم عبداللهی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: از ساعت ۱۲ ظهر روز یازدهم خردادماه تردد بین استان‌ها فارغ از رنگ‌بندی‌ها ممنوع است و کارکنان پلیس از طریق سیستم‎های هوشمند و در برخی محل‌ها برای جلوگیری از ورود و خروج خودروها حضور فعال خواهند داشت.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه تردد بین شهرهای یک استان مشکلی نخواهد داشت، افزود: ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است که بر اساس آن ورود به شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و نارنجی ۵ میلیون ریال جریمه دارد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد برای همه شهرها با همان جریمه ۲ میلیون ریالی در حال اجرا بوده و در این ایام هم اجرا خواهد شد.
وی به کسانی که مجوز گرفته‌اند و مجوز آن‌ها در سامانه فرمانداری‎ها ثبت شده است، اشاره کرد و گفت: آن دسته از افرادی که حکم ماموریت داشته باشند و یا شغل آن‌ها خارج از شهر باشد، پس از بررسی لازم به آن‌ها اجازه تردد داده خواهد شد.
سرهنگ عبداللهی در پایان از مردم خواست که برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در تعطیلات پیش رو از برگزاری دورهمی، تجمع و سفر خودداری کنند.
انتهای پیام