در صورت اتمام موجودی واکسن در اهواز، سریعا اطلاع‌رسانی می‌شود
در صورت اتمام موجودی واکسن در اهواز، سریعا اطلاع‌رسانی می‌شود

دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به روند انجام واکسیناسیون گفت: در صورت اتمام موجودی واکسن، سریعا اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند. امراله مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند انجام واکسیناسیون در اهواز، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های هدف در اهواز، امروز نیز در […]


دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به روند انجام واکسیناسیون گفت: در صورت اتمام موجودی واکسن، سریعا اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

امراله مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند انجام واکسیناسیون در اهواز، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های هدف در اهواز، امروز نیز در حال انجام است.
وی افزود: تا امشب (شنبه شب) واکسن‌ برای واکسیناسیون گروه‌های هدف موجود است و افراد می‌توانند برای دریافت واکسن به مرکز تزریق واکسن مراجعه کنند.
دبیر شورای سلامت اهواز بیان کرد: در صورت اتمام موجودی واکسن، سریعا اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.
مردانی افزود: تاکنون هیچ کدام از واکسن‌های تزریق‌شده عارضه خاصی نداشته‌اند و ایمنی خوبی دارند بنابراین مردم هر نوع واکسنی که در اختیار مراکز بهداشتی قرار می‌گیرد را دریافت کنند.‌
انتهای پیام