انجام 5 عملیات مهار آتش در  اهواز
 
  انجام 5 عملیات مهار آتش در  اهواز

عصر خوزستان:    رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام پنج عملیات اطفا حریق در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: هفتم خرداد ماه سال جاری ساعت یک و 23 دقیقه بامداد با […]

عصر خوزستان:

   رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام پنج عملیات اطفا حریق در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: هفتم خرداد ماه سال جاری ساعت یک و 23 دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان ، حریق منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان موحدین اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را اتصال فن تهویه بیان کرد و افزود: آتش نشانان سریعا با تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را مهار و دود غلیظی که در فضای منزل منتشر شده بود را با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند.
قنبری به اعزام 2 دستگاه خودرو اطفا حریق در ساعت یک و 49 دقیقه بامداد به منطقه زیتون کارمندی خیابان مهران اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان در محل حادثه با دود و شعله های حریق خودرو تیبا مواجه شدند و با ایمن سازی و لوله های آبرسان شعله های حریق را مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند.
وی مهار حریق یک دستگاه موتورسیکلت را در ساعت 2 و هفت دقیقه بامداد در منطقه پردیس خیابان هستی پنج را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان بیان کرد و اذعان داشت: حریق سوپر مارکت ساعت 17 و 51 دقیقه در کوی مشعلی منجر به خسارت اجناس مغازه شد و آتش نشانان بدون اتلاف وقت با ایمن سازی و مجهز کردن خود به دستگاه تنفسی و تجهیزات خاموش کننده حریق را اطفا کردند و از گسترش شعله های حریق جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: علت حریق سوپر مارکت توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی اتصال برق کولر 2 تیکه گزارش شد. ضمن اینکه حریق منزل مسکونی ساعت 21 و 38 دقیقه در منطقه گلستان بوستان یکم که به علت نشت گاز پیک نیک رخ داده بود با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق جلوگیری شد.