راه اندازی آبنما لوپ پل پنجم توسط شهرداری منطقه یک اهواز
 
  راه اندازی آبنما لوپ پل پنجم توسط شهرداری منطقه یک اهواز

عصر خوزستان: شهردار منطقه از فعال سازی آبنمای لوپ پل پنجم در سطح منطقه خبر داد.     به گزارش اداره ارتبا‌طات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه اظهار کرد: در بازدیدی که به اتفاق کارشناسان منطقه صورت گرفته بود نقایص آبنماها بررسی و برای فعال سازی آن‌ها اقدامات لازم صورت گرفت. […]

عصر خوزستان:

شهردار منطقه از فعال سازی آبنمای لوپ پل پنجم در سطح منطقه خبر داد.

    به گزارش اداره ارتبا‌طات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه اظهار کرد: در بازدیدی که به اتفاق کارشناسان منطقه صورت گرفته بود نقایص آبنماها بررسی و برای فعال سازی آن‌ها اقدامات لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به وظیفه خطیر شهرداریها در پاسخگویی به نیاز شهروندان در امر خدمات شهری و حفظ هویت و زیبایی، به ویژه در مبلمان شهری، گفت: با توجه به اینکه آبنماهای فضای سبز شهری و پارکها نقش بسزایی در زیباسازی مناظر شهری دارند و حفظ و نگهداری صحیح از آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و برنامه ترمیم و رنگ آمیزی این آبنماها را در دستور کار خود قرار دادیم.

یاسین کاوه پور عنوان کرد: در همین راستا آبنمای مذکور در سطح حوزه استحفاظی شهرداری این منطقه توسط اکیپ فضای سبز منطقه بمنظور ایجاد طراوت و شادابی محیط شهری شستشو ، بهسازی و راه اندازی شد.