بازدید مدیر منطقه ۸ از زیرسازی خیابان فرهنگیان یک کوی مهدیس
 
  بازدید مدیر منطقه ۸ از زیرسازی خیابان فرهنگیان یک کوی مهدیس

عصر خوزستان: مدیر شهرداری منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود از روند عملیات زیرسازی خیابان های فرهنگیان یک در کوی مهدیس بازدید نمودند . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در بازدید از نحوه انجام عملیات زیرسازی و آماده سازی این معابر جهت آسفالت ریزی، بر اجرای […]

عصر خوزستان:

مدیر شهرداری منطقه ۸ در تداوم بازدیدهای صبحگاهی خود از روند عملیات زیرسازی خیابان های فرهنگیان یک در کوی مهدیس بازدید نمودند .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه در بازدید از نحوه انجام عملیات زیرسازی و آماده سازی این معابر جهت آسفالت ریزی، بر اجرای با کیفیت و مطلوب این خیابانها تاکید کرد و هم چنین از مجموعه اجرایی شهرداری خواست جهت تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی خیابانها و کوچه های تعاونی فرهنگیان یک کوی مهدیس در سریعترین و کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود .

وی هدف شهرداری را از این بازدیدها و پیگیری های مکرر ، رسیدگی به درخواست های شهروندان و اهالی محل عنوان کرد و گفت: نامناسب بودن خیابانها یکی از دغدغه های اصلی شهروندان منطقه است که به منظور بهسازی خیابانها و تسهیل در تردد وسائط نقلیه و براساس اولویت و نیاز زیرسازی و آسفالت خیابانها در دستور کار این شهرداری قرار می گیرد .