بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به ۵۷ روستای خوزستان
بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به ۵۷ روستای خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از بهره‌برداری از هفت پروژه آبرسانی به ۵۷ روستای خوزستان خبر داد. محمدرضا کرمی‌نژاد در مراسم افتتاحیه پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در ۵۷ روستای خوزستان با اشاره به همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در این پروژه‌ها اظهار کرد: هفت پروژه آبرسانی در مناطق محروم با […]


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از بهره‌برداری از هفت پروژه آبرسانی به ۵۷ روستای خوزستان خبر داد.

محمدرضا کرمی‌نژاد در مراسم افتتاحیه پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در ۵۷ روستای خوزستان با اشاره به همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در این پروژه‌ها اظهار کرد: هفت پروژه آبرسانی در مناطق محروم با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان امروز افتتاح شدند؛ با افتتاح این طرح‌ها ۲۰ هزار نفر از نعمت آب شرب با کیفیت و سالم بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به تامین اعتبار ۸۵ میلیارد تومانی برای برطرف کردن مشکلات این روستاها و کمک  ۱۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: در استان خوزستان مناطق محرومی در شهرستان‌های شادگان و سوسنگرد وجود دارد که از ستاد اجرایی حضرت امام(ره) تقاضا داریم با کمک و تامین اعتبار، آبرسانی به این روستاها را نیز اجرایی کنیم.
مدیرعامل آبفا خوزستان به پروژه آبرسانی به روستای بارانگرد اشاره کرد و گفت: پروژه آبرسانی به روستای بارانگرد به طول ۱۲ کیلومتر با تامین لوله اجرایی می‌شود و با تامین آب از مال آقا به مخزن بارانگرد مشکل آب این روستاها برطرف می‌شود.
وی افزود: در شهر میداود نیز ۱۲ کیلومتر خط انتقال باید اجرایی شود که ۹ کیلومتر از آن انجام شده و ۳ کیلومتر باقی‌مانده نیز در هفته جاری آغاز می‌شود. در تلاش هستیم تا قبل از شروع بارش‌ها، چاه صیدون را نیز احداث کنیم.
انتهای پیام