جامعه جوانان دانشگاهی در مباحثی همچون انتخابات پیشرو باشد
جامعه جوانان دانشگاهی در مباحثی همچون انتخابات پیشرو باشد

جلسه کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان با موضوع بصیرت افزایی دانشجویان به صورت مجازی در خوزستان برگزار شد. به گزارش ایسنا، فضل‌الله صرامی دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در این جلسه توضیح داد: مهمترین رسالت نسل جوان دانشجو و انقلابی ما داشتن بصیرت […]


جلسه کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان با موضوع بصیرت افزایی دانشجویان به صورت مجازی در خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، فضل‌الله صرامی دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در این جلسه توضیح داد: مهمترین رسالت نسل جوان دانشجو و انقلابی ما داشتن بصیرت است. رسالت درس آشنایی با دفاع مقدس تنها پرداختن به موضوعات نظامی و درگیری‌های ناشی از جنگ نیست بلکه هدف این درس ترویج و شناخت ابعاد مختلف و ارزشمند فرهنگی حاکم بر دوران دفاع مقدس است.
وی گفت: دفاع مقدس همچنان در بسترهای جدیدی ادامه دارد و افسران این نوع جنگ‌ها جوانانی هستند که مخاطب و هدف اصلی دشمنان در بسترها و سنگرهایی همچون فضای مجازی هستند.
دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در دوره مهم و حساسی قرار داریم و انتظار از جامعه جوان دانشگاهی این است که در مباحثی همچون انتخابات، پیشرو باشد و با بصیرت انقلابی، برای اقشار جامعه و افکار عمومی روشنگری کند تا مردم بتوانند بهترین و منطقی‌ترین تصمیم را برای سرنوشت کشورشان بگیرند.
انتهای پیام