قیر پاشی و آماده آسفالت خیابان ارتباطی سبحان یک و صداقت شرقی
 
  قیر پاشی و آماده آسفالت خیابان ارتباطی سبحان یک و صداقت شرقی

عصر خوزستان: عملیات زیرسازی و قیرپاشی آسفالت نوار حفاری خیابان ارتباطی سبحان یک و صداقت شرقی توسط اکیپ معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال انجام می باشد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: در جهت بهسازی معابر و رفع مشکلات عبور […]

عصر خوزستان:

عملیات زیرسازی و قیرپاشی آسفالت نوار حفاری خیابان ارتباطی سبحان یک و صداقت شرقی توسط اکیپ معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال انجام می باشد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: در جهت بهسازی معابر و رفع مشکلات عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان ، عملیات زیرسازی و آسفالت نوارحفاری ها در معابر سطح منطقه در حال انجام می باشد .

وی تصریح کرد : عملیات قیرپاشی جهت آسفالت نوارحفاری خیابان ارتباطی سبحان یک و صداقت شرقی با متراژ ۶۰ در ۳/۵ متر مربع انجام شده است .

قنواتی با دعوت از ادارات دخیل در امر حفاریها برای همکاری بیشتر با شهرداری اظهار داست : نگهداری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر هر ساله هزینه هنگفتی را بر شهرداری تحمیل می کند و ترمیم به موقع و سریع آسفالت خیابانها از هزینه های بعدی جلوگیری می کند .

وی در ادامه افزود: خرابی ها و گودالها خطری برای عبور و مرور بشمار میروند و وگر به فوریت مرمت نشوند، توسعه پیدا کرده و با نفوذ آب و سرایت رطوبت با زیرسازی ، خرابی های بزرگتری را بوجود می آورند از این رو باید به محض ورود نقض و خرابی آسفالت آن را لکه گیری کرد .