عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – تیم استقلال خوزستان چهارشنبه از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر حریف خود به نتیجه تساوی رضایت داد. به گزارش ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد در بیست و هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور چهارشنبه شب در ورزشگاه تختی […]

عصر خوزستان:

تیم استقلال خوزستان برابر حریفش متوقف شد

اهواز – ایرنا – تیم استقلال خوزستان چهارشنبه از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر حریف خود به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد در بیست و هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور چهارشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در دقیقه ۵۳ تیم استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت شد که امید لطیفی دروازه خیبر خرم آباد را باز کرد. همچنین عارف رستمی در دقیقه ۸۷ گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان بازی چند موقعیت گلزنی به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی آبی پوشان را به همراه داشت.

در این دیدار حسن پورحمیدی، جلال عبدی، علیرضا دغاغله، محمد بختیاری، حسین بهرامی، فرشاد جانفزا، علی کیانی فر، بهروز بارانی، علی هلیچی،علی بدوی و امید لطیفی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین محمد ضیایی، مرتضی غلامعلی تبار، محمود بیرانوند، جواد نصیر، مهدی میمی زاده، محمدجواد عباسی، فرزاد محمدی، عارف رستمی، امیرحسین غلامی، آرش افشین و روزبه شاعلی دوست ترکیب تیم خیبر خرم آباد را تشکیل دادند.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند. هنگام بازی فاصله اجتماعی بین نیمکت نشینان ۲ تیم رعایت نشد. 

این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد. کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز نامناسب بود.

تیم های خیبر خرم آباد و استقلال خوزستان هر ۲ با ۴۱ امتیاز در مکان های هفتم و هشتم جدول رده بندی جای گرفتند.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، دومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

منبع: ایرنا