عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تاکنون در فوتبال به کسی باج نداده ام و اگر بخواهم این کار را کنم باید از فوتبال کنار بروم. به گزارش ایرنا امیر خلیفه اصل چهارشنبه شب پس از تساوی مقابل خیبر خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلاتی در باشگاه داریم […]

عصر خوزستان:

سرمربی استقلال خوزستان: در فوتبال به کسی باج نداده ام

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تاکنون در فوتبال به کسی باج نداده ام و اگر بخواهم این کار را کنم باید از فوتبال کنار بروم.

به گزارش ایرنا امیر خلیفه اصل چهارشنبه شب پس از تساوی مقابل خیبر خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلاتی در باشگاه داریم و متاسفانه همه مجموعه یک دل نیستند. 

وی افزود: برخی افراد که مسئول هستند، دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیرد، آنها منافع شخصی داشته و به دنبال گزینه های خود در تیم هستند که برای آنها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در ابتدا از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، این بازی بسیار تاکتیکی و در سطح لیگ برتر بود که جا دارد به بازیکنان هر ۲ تیم خسته نباشید بگویم.

وی افزود: متاسفانه بعد از زدن گل، موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم به گلهای بیشتر برسیم و  در ادامه داور روی یک صحنه به سود حریف پنالتی گرفت که گل تساوی را دریافت کردیم.

خلیفه اصل با اشاره به اینکه در دقیقه ۹۵ یک پنالتی صددرصدی برای ما گرفته نشد و ناهماهنگی بین داور و کمک داور مشهود بود گفت: در این صحنه ابتدا داور پنالتی گرفت و بعد کمک او اعلام افساید کرد در حالی که آفساید نبود و موقعیت مسلم ما از بین رفت.

در ادامه عبدالله ویسی سرمربی خیبر خرم آباد گفت: با توجه به اینکه بازی حساسی بود هر ۲ تیم برای بردن بازی می کردند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند مخصوصا تیم استقلال خوزستان که میزبان بازی بود.

وی افزود: در حالی که این بازی می توانست برنده داشته باشد با نتیجه تساوی به پایان رسید و به نفع رقبای ما شد. امیدواریم هفته های آینده بتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم و در کورس سهمیه و قهرمانی باقی بمانیم.

سرمربی خیبر گفت: تاکنون در رقابت های لیگ یک سابقه نداشته که بازی ها اینگونه به هم نزدیک بوده و همه تیم ها شانس صعود و قهرمانی داشته باشند.

وی افزود: در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است ولی به آینده امیدوار هستیم و تلاش می کنیم خود را در صف تیمهای بالانشین جدول قرار دهیم.

ویسی گفت: انتظار داریم که برای بازیهای حساس از داورهای خوب و لیگ برتری استفاده کنند که اتفاق خاصی رخ ندهد. استقلال خوزستان نسبت به بازی های هفته گذشته خیلی خوب بود و فکر می کنم آینده خوبی داشته باشد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و خیبرخرم آباد باتساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع: ایرنا