پیام مدیر شهرداری منطقه ۸ بمناسبت فرارسیدن ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت ۱۵ خرداد
 
  پیام مدیر شهرداری منطقه ۸ بمناسبت فرارسیدن ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت ۱۵ خرداد

عصر خوزستان: مدیر شهرداری منطقه ۸ کلانشهر اهواز با صدور پیامی، فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را تسلیت گفته و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد را گرامیداشت. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ، در متن پيام محمدرضا قنواتی مدیر منطقه آمده است: با گذشت ۳۲ سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن […]

عصر خوزستان:

مدیر شهرداری منطقه ۸ کلانشهر اهواز با صدور پیامی، فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را تسلیت گفته و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد را گرامیداشت.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ، در متن پيام محمدرضا قنواتی مدیر منطقه آمده است: با گذشت ۳۲ سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن و طلایه‌دار اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر، اندیشه‌های آرمان‌ساز آن بزرگوار نه تنها ملت ایران بلکه عموم ملل آزاده و مصلح را در بر گرفته است.

وی افزود : امام خميني(ره) با بينش وسيع خود منادي اسلام زنده و پويا در انديشه و عمل است و پيروزي انقلاب اسلامي مهم ترين حاصل سال ها تلاش فکري و جهادي ايشان در عرصه احياي دين و اصلاح جامعه بود.

قنواتی همچنین با گرامیداشت قیام تاریخی ۱۵ خرداد تصریح کرد: يوم‌الله ۱۵ خرداد ۴۲ يادآور روزي است كه یکی از حركت‌های ماندگار مردمي در دفاع از اسلام و ایران شكل گرفت. روزي كه به عنوان مبدا نهضت امام(ره) و تجلي پيوند ناگسستني توده‌هاي عظيم اين ديار با ارزش هاي ديني و انقلابي، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

وی خاطر نشان کرد : امروز، انقلاب اسلامی ایران، با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، راه آن پیر فرزانه را با صلابت هرچه تمام می‌پیماید.