عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی انتخابات را فرصتی برای تجدید بیعت با شهیدان والامقام و آرمانهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مشارکت حداکثری در این انتخابات گامی برای تحول مثبت در کشور خواهد بود. به گزارش ایرنا فریدون حسنوند جمعه شب در نشست هم اندیشی  مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ […]

عصر خوزستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات گامی بزرگ برای تحول در کشور است

اهواز-ایرنا- نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی انتخابات را فرصتی برای تجدید بیعت با شهیدان والامقام و آرمانهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مشارکت حداکثری در این انتخابات گامی برای تحول مثبت در کشور خواهد بود.

به گزارش ایرنا فریدون حسنوند جمعه شب در نشست هم اندیشی  مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ در تالار فرهنگ این شهر افزود: مردم از شرایط موجود اقتصادی،معیشتی و برخی کاستی ها گله مندند اما عدم مشارکت راه حل آن نیست و تنها با مشارکت حداکثری و انتخاب درست اوضاع تغییر خواهد کرد.

وی بیان کرد:در سایه این حضور پرشور مردمی ، رونق اقتصادی و رفاه عمومی  به دست می آید و همه باید آگاهانه در صحنه انتخابات حضور پررنگ داشته باشیم.

وی این همایش را لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب دانست و  اظهار داشت:مردم شهرستان اندیمشک  اولین شهر در کشور هستند که تنها چند ساعت پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب ، گردهمایی بزرگ لبیک یا خامنه ای را با هدف نشان دادن اشتیاق خود برای انجام تکلیف و شرکت در انتخابات بر پا کرده اند. 

وی با تاکید بر اینکه مردم اندیمشک ، رهبر و انقلاب خود را تنها نخواهند گذاشت ، انتخابات را آزمون بزرگی برای ملت ایران اسلامی عنوان کرد.

حسنوند گفت:امروز برخی از بی تدبیری ها و بی عدالتی ها موجب دل نگرانی ولی نعمتان و سنگربانان انقلاب شده است و در این برهه ،صاحبان انقلاب(مردم) دل نگران هستند.
وی ادامه داد:مردمی که این ۴۲ سال را با ایستادگی و مقاومت پشت سر گذاشته اند بدون شک انقلاب و رهبر خود را تنها نمی گذارند و نسبت به آینده کشور بی تفاوت نخواهند بود.

نماینده مردن اندیمشک افزود:دشمنان انقلاب و کشور، توطئه های شومی را با کمک رسانه های مزدور خود طراحی کرده اند که هدف اصلی آنها نه به رای دادن است و درصورت کاهش مشارکت توطئه های دشمن عملی خواهد شد.

وی بیان کرد:هدف دشمن القای روحیه یاس و ناامیدی  بین اقشار مختلف مردم حتی طرفداران و مدافعان نظام است .

وی تاکید کرد:امروز اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد همه ید واحده امت اسلامی هستیم هرکس در انتخابات حضور دارد باید از او تشکر و حمایت کرد که در این شرایط آمده و تنور انتخابات را گرم می کند.

وی گفت:در شرایط کنونی حتی کسانی که اسلام و انقلاب و نظام را قبول ندارند برای نجات ایران و جلوگیری از اجرای توطئه های شوم دشمن و تجزیه ایران باید در انتخابات شرکت کنند.

حسنوند ادامه داد:رهبرانقلاب مسیر را برای ملت مشخص کرده اند و این مسیر همان مشارکت حداکثری و انتخاب درست است.

وی انتخابات سالم و پرشور را افتخاری برای همه ملت دانست و گفت:در ایام انتخابات نباید گذاشت فضای مجازی ،فضای تخریب باشد بلکه این فضا باید به فرصتی برای برگزاری انتخاباتی پرشور تبدیل شود.

وی افزود:همه در اندیمشک برای رقم زدن حماسه ای دیگر کمک کنند تا فضای عمومی این شهرستان  در ایام انتخابات فضای برادری و مشارکت باشد.

منبع: ایرنا