عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان با بیان اینکه همه باید به تکلیف و وظیفه خود عمل نماییم گفت: در انتخابات حضور پیدا کنیم چرا که داوطلبان انتخابات همگی فرزندان این نظام و کشور هستند. به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان […]

عصر خوزستان:

استاندار خوزستان: همه با حضور در انتخابات به تکلیف خود عمل کنند

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان با بیان اینکه همه باید به تکلیف و وظیفه خود عمل نماییم گفت: در انتخابات حضور پیدا کنیم چرا که داوطلبان انتخابات همگی فرزندان این نظام و کشور هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بهبهان با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: امام اعتقاد عمیقی به حضور مردم در همه صحنه ها و تصمیم گیری ها داشت و به همین دلیل بود که برخلاف برخی انقلاب ها و دگرگونی هایی که در خیلی از کشورها اتفاق می افتاد و انتخابات را در برنامه کاری خود نداشتند به محض پیروزی انقلاب اسلامی رفراندوم جمهوری اسلامی برگزار شد و پس از آن هم به طور متوسط هر یک یا ۲ سال انتخابات برگزار شد.

وی افزود: این نشان دهنده مردم سالاری دینی و رجوع به آرای عمومی و تعیین سرنوشت مردم به دست خویش بود.

استاندار خوزستان افزود: نظام ما بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنا نهاده شده و هر ۲ رکن برای ما ارزشمند هستند و ۲ بال یک حرکت قوی و عظیم جمهوری اسلامی ایران هستند و مقام معظم رهبری هم تاکید زیادی به حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب دارند.

سلیمانی ادامه داد: هرگاه مردم در صحنه حضور داشتند انقلاب ما قوی تر بود که مهمترین نمود آن درهشت سال دفاع مقدس بود که خون شهدای والامقام ما و ایثارگری آنها و استقامت خانواده گرانقدر شهدا و ایثارگران و آزادگان منجر به بیمه کشور و نظام شد.

وی  اظهار داشت: ما در دوران مختلف در همه جنگ ها بخشی از خاکمان را از دست دادیم در حالیکه در دوران دفاع مقدس اجازه جدا شدن یک وجب از خاک میهنمان را ندادیم و پس از آن هم حضور مردم موجب تقویت کشور شد و از طمع و تهدید دشمنان پیشگیری کرد و اگر این حضور مردم نبود احتمال داشت گرفتار سرنوشت شوم برخی از کشورهای جنگ زده شویم.

استاندار خوزستان افزود: این امنیت و قدرت کشور مرهون ایستادگی شهدا، حضور مردم، رهبری امام امت و جانشین صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای است.

سلیمانی بیان کرد: این نظام به راه خود با قدرت ادامه خواهد داد تا به صاحب اصلی اش حضرت امام زمان (عج) تحویل داده شود.

سلیمانی گفت: مدیران تصور نکنند که ۲ ماه دیگر کار دولت فعلی به پایان می رسد؛ اگر دوره مسوولیت مدیران تداوم داشت به خدمت کردن به مردم ادامه دهند و اگر هم برای مدیری توفیق تداوم خدمت به مردم ادامه نداشت تا آخرین روز و لحظه و با انگیزه بالا امور پیگیری شود تا در بهترین شرایط ممکن و با افتخار در انجام تمام و کمال وظایف محوله، مسوولیت تحویل مدیر بعدی شود .

منبع: ایرنا