عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در اهواز پس از پیروزی مقابل بحرین در خیابان های این شهر کاروان شادی به راه انداختند. به گزارش ایرنا این عده دوشنبه شب پس از پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، با […]

عصر خوزستان:

هواداران تیم ملی فوتبال در اهواز کاروان شادی راه انداختند

اهواز – ایرنا – جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در اهواز پس از پیروزی مقابل بحرین در خیابان های این شهر کاروان شادی به راه انداختند.

به گزارش ایرنا این عده دوشنبه شب پس از پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، با به راه انداختن کارناوال شادی، خوشحالی خود را از کسب این برد اعلام کردند.

تعدادی از جوانان در مناطق بولوار ساحلی، کیانپارس، زیتون، گلستان، پاداد و … در حالی که پرچم تیم ملی کشورمان را در دست داشتند، سوار بر خودرو  و موتورسیکلت، شادی خود را بروز دادند.

بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا در نقاط مختلف استان خوزستان به ویژه شهر اهواز، جوانان جشن و شادی کردند و در خیابان‌های سطح شهر نیز با به صدا درآوردن بوق  خودروها و موتورسیکلت‌ها، پیروزی تیم ملی کشورمان در این رقابت ها را جشن گرفتند.

تیم ملی فوتبال ایران، امشب با پیروزی سه بر صفر برابر بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، شانس صعود خود به دور بعد این رقابت ها را به عنوان تیم اول بیشتر کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۱ خردادماه مقابل کامبوج به میدان می رود.

منبع: ایرنا