خیابانها و معابر محدوده ی شهرداری منطقه ۲ اهواز حال و هوای انتخاباتی بخود گرفت؛
 
  خیابانها و معابر محدوده ی شهرداری منطقه ۲ اهواز حال و هوای انتخاباتی بخود گرفت؛

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از طراحی و نصب بنرهای تبلیغاتی با محوریت انتخابات پیش رو خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای فضاسازی و تبلیغات محیطی در روزهای نزدیک به انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: در این راستا بنرهای تبلیغاتی جهت […]

عصر خوزستان:


مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از طراحی و نصب بنرهای تبلیغاتی با محوریت انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای فضاسازی و تبلیغات محیطی در روزهای نزدیک به انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: در این راستا بنرهای تبلیغاتی جهت حضور حداکثری شهروندان در انتخابات طراحی و به چاپ رسیده است.
حردانی مدیر منطقه دو افزود: با نزدیک تر شدن به حماسه پرشور ۲۸ خرداد فضای منطقه دو  نیز حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و شاهد اقدامات و تلاش های بسیار خوبی از جانب اداره ارتباطات این شهرداری برای ترغیب و دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات هستیم.

ایشان به پیش بینی جایگاه‌هایی برای تبلیغات نامزدها در سطح شهر اشاره کرد و افزود: نصب غیر قانونی پوسترهای انتخاباتی در دیوار و جداول معابر شهر منجر به آشفتگی و زشتی چهره شهری و تحمیل هزینه‌های گزاف برای امحاء پوسترها می شود.

وی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: همه باید سعی در برگزاری انتخابات مطلوب داشته باشیم و زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنیم.