آتش نشانان اهوازی آتش را با خاک یکسان کردند
 
  آتش نشانان اهوازی آتش را با خاک یکسان کردند

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 14عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و سوم خرداد ماه سال جاری ساعت 2 و 33 […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 14عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیست و سوم خرداد ماه سال جاری ساعت 2 و 33 دقیقه بامداد حریق خودرو زانتیا در مسیر بلوار نفت روبروی شهرک قایم آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
وی علت حریق را اتصال برق خودرو گزارش کرد و افزود: آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را مهار کردند.
قنبری با اشاره به واژگونی خودرو کامیون اف اچ ساعت هشت و 28 دقیقه در مسیر برومی تصریح کرد : این حادثه منجر به مصدومیت راننده مرد 35 ساله شد و آتش نشانان با ابزار برش و نجات وی را از اتاقک خودرو خارج کردند و به امدادگران اوژانس 115 تحویل دادند.
وی توضیح داد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت 15 و 49 دقیقه در کوی ملت فاز چهار خیابان هشت به علت نشت گاز پیک نیک و حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه فرهنگ شهر و کوی آغاجری و پایه برق در منطقه پردیس را اطفا کردند.
قنبری مهار حریق خودرو رنو ساعت 15 و 58 دقیقه در منطقه کیان آباد جنب پل زیرگذر به علت اتصال سیم کشی برق داشبورت را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد خودرو پژو 206 با آیلند خیابان ساعت 16 و 56 دقیقه در مسیر فرودگاه به سمت تپه روبروی شهرک قائم منجر به مصدوم شدن راننده خودرو شد و آتش نشانان با ایمن سازی و ابزار نجات راننده را از داخل خودرو خارج و به اورژانس 115 تحویل دادند.
وی اذعان کرد: مهار حریق مغازه تجاری ساعت 19 و 5 دقیقه در کوی مهدیس، مهار حریق نیزار ساعت 20 و 10 دقیقه در مسیر جاده ساحلی نبش آهنگری ، مهارحریق نانوایی ساعت 20 و 50 دقیقه در منطقه پردیس خیابان گلزار، مهار حریق تراس منزل مسکونی ساعت 21 و 19دقیقه در خیابان ابوذر نبش خیابان فیاض به علت افتادن شی آتش زا از طبقه بالا و مهار حریق فضای سبز ساعت 22 و 12 دقیقه در فاز 2 پادادشهر خیابان 6 با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار و از پیشروی شعله های حریق جلوگیری شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان با اشاره به واژگونی خودرو پراید ساعت 22 و 42 دقیقه در مسیر جاده ساحلی غربی اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت و آتش نشانان با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر از بروز حادثه احتمالی برای خودروهای عبوری جلوگیری کردند و خودرو واژگون شده را به حاشیه امن مسیر منتقل و مسیر را از بقایای بجا مانده از تصادف پاکسازی کردند.