بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از سازمان جهاددانشگاهی استان
بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از سازمان جهاددانشگاهی استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با قدردانی از خدمات سازمان جهاددانشگاهی استان تاکید کرد: سازمان جهاددانشگاهی خوزستان یکی از دستگاه‌های موفق در فعالیت‌های توسعه‌ای در استان شناخته می‌شود. به گزارش ایسنا، دکتر مهرداد نیکو امروز (۲۵ خردادماه) در بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: تداوم فعالیت‌های […]


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با قدردانی از خدمات سازمان جهاددانشگاهی استان تاکید کرد: سازمان جهاددانشگاهی خوزستان یکی از دستگاه‌های موفق در فعالیت‌های توسعه‌ای در استان شناخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر مهرداد نیکو امروز (۲۵ خردادماه) در بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: تداوم فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی خوزستان و همکاری این نهاد با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در انجام پژوهش‌های متعدد در دوران مدیریتی مختلف، نشان از اصالت این نهاد دارد.
وی گفت: بر اساس بازدیدهای انجام شده و گزارش‌های رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، در این سازمان در دو حوزه پزشکی و فنی مهندسی برنامه‌های خوبی برای فعالیت‌های جدید طراحی شده است؛ در حوزه فنی مهندسی بحث فیلتراسیون خاص برای حوزه نفت و گاز و تولید مواد شیمیایی برای کاربرد صنعت نفت برخی از برنامه‌های آتی این سازمان هستند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان تصریح کرد: فعالیت سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در حوزه پزشکی سابقه چند دهه دارد و جزو جهادهای موفق کشور محسوب می‌شود. ما به این سازمان و فعالیت‌های مثال زدنی آن می‌بالیم. 
نیکو بیان کرد: سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در حوزه خدمات پزشکی جزو جهاددانشگاهی‌های فعال و جامعه هدف این سازمان قشر محروم است.
وی ادامه داد: خدمات مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خوزستان در استان منحصر به فرد است و شاید در کشور سه تا چهار استان، چنین خدماتی از نظر تنوع را ارائه می‌دهند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان بر تداوم حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان تاکید کرد.
در جریان این بازدید سیدعلیرضا علوی رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان خوزستان گزارشی از برنامه‌های توسعه‌ای این سازمان در سال ۱۴۰۰ ارایه داد.
انتهای پیام