شمارش بیش از ۹۷ درصد آرای ریاست جمهوری در خرمشهر
شمارش بیش از ۹۷ درصد آرای ریاست جمهوری در خرمشهر

فرماندار خرمشهر با اشاره به شمارش بیش از ۹۷ درصد آرای ریاست جمهوری در این شهرستان، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات گذشته بسیار بیشتر بوده است و این میزان نسبت به انتخابات گذشته، اصلا قابل مقایسه نیست. محمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شمارش آرا در شهرستان […]


فرماندار خرمشهر با اشاره به شمارش بیش از ۹۷ درصد آرای ریاست جمهوری در این شهرستان، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات گذشته بسیار بیشتر بوده است و این میزان نسبت به انتخابات گذشته، اصلا قابل مقایسه نیست.

محمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شمارش آرا در شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا بوده است و شمارش آرا همچنان ادامه دارد و البته اولویت در شمارش آرا ریاست جمهوری است.
وی افزود: همکاران ما ۴۸ ساعت است که درگیر انتخابات هستند و امیدوارم که شمارش آرا هرچه سریع‌تر به پایان برسد و پس از جمع‌بندی با شورای نگهبان، اعلام نظر خواهیم کرد.
فرماندار خرمشهر گفت: بیش از ۹۷ درصد شمارش آرای ریاست جمهوری انجام شده و شمارش حدود ۷۰ درصد از آرای شورای شهر نیز تا کنون انجام شده است.
وی با اشاره به میزان مشارکت مردم خرمشهر در انتخابات ۱۴۰۰، عنوان کرد: مشارکت مردم در انتخابات عالی بود و علی‌رغم نقص‌ها و مشکلاتی که وجود داشته است، یکی از جلوه‌های پر فروغ این دوره از انتخابات در کشور و استان خوزستان، مشارکت حداکثری مردم خرمشهر بود.
حیدری ادامه داد: مردم خرمشهر جانانه، پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و یک حماسه تاریخی را خلق کردند.
فرماندار خرمشهر گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات گذشته بسیار بیشتر بوده است و این میزان نسبت به انتخابات گذشته، اصلا قابل مقایسه نیست.
انتهای پیام