اعلام اسامی منتخبان شورای شهر خرمشهر
اعلام اسامی منتخبان شورای شهر خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر نتایج انتخابات شورای شهر خرمشهر را اعلام کرد. محمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیات نظارت و هیات اجرایی، کار تجمیع آرای ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر خرمشهر را به پایان رساندند و منتخبان اصلی و علی البدل شورای شهر خرمشهر مشخص شدند. وی افزود: در شهر خرمشهر از […]


فرماندار ویژه خرمشهر نتایج انتخابات شورای شهر خرمشهر را اعلام کرد.

محمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیات نظارت و هیات اجرایی، کار تجمیع آرای ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر خرمشهر را به پایان رساندند و منتخبان اصلی و علی البدل شورای شهر خرمشهر مشخص شدند.
وی افزود: در شهر خرمشهر از جمع ۴۱ هزار و ۷۸۶ رای ماخوذه، عبدالنبی پورخلف با ۳ هزار و ۳۱۸ رای، محمدجواد بچاری با ۳ هزار و ۱۴۹ رای، مجید حیدری با ۲ هزار و ۷۱۸ رای، منصور کعبی با ۲ هزار و ۶۱۲ رای، عادل چلداوی با ۲ هزار و ۴۴۱ رای، حسن پورحمزاوی با ۲ هزار و ۴۱۷ رای و ایوب رنجبر با ۲ هزار و ۴۰۷ رای به عنوان اعضای اصلی منتخب شورای شهر خرمشهر در دوره ششم توسط مردم این شهرستان انتخاب شدند.
حیدری گفت: حمید دورقی، خالد ثانی‌زاده، میلاد پورحمزاوی، سید منصور فاخری و شهرام فاضلی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر خرمشهر انتخاب شدند.
انتهای پیام