حضور مدیرعامل و پرسنل سازمان اتوبوسرانی اهواز پای صندق های رای
 
  حضور مدیرعامل و پرسنل سازمان اتوبوسرانی اهواز پای صندق های رای

عصر خوزستان:     به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز : پرسنل سازمان اتوبوسرانی با حضور پرشور ، درانتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر شرکت کردند. کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی پس از انداختن رای در صندوق انتخابات گفت: رای دادن حق تعیین سرنوشت سیاسی است، بنابراین مشارکت حداکثری در انتخابات امکان تحقق این […]

عصر خوزستان:

    به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز : پرسنل سازمان اتوبوسرانی با حضور پرشور ، درانتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر شرکت کردند.
کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی پس از انداختن رای در صندوق انتخابات گفت: رای دادن حق تعیین سرنوشت سیاسی است، بنابراین مشارکت حداکثری در انتخابات امکان تحقق این امر را فراهم می کند.
سبزعلی در ادامه خاطرنشان کرد : دولتها برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود به حمایت مردم نیازمند هستند چراکه حکومت های مردمی تمام قدرت و موجودیت سیاسی خود را از مردم می گیرند ، لذا ما با حضور خود پای صندوق های رای برای استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی سرافرازی می کنیم.
وی در ادامه افزود: از روزهای قبل از انتخابات با نصب بنر بر روی اتوبوس ها ، پایانه های درون شهری و سایت اداری سازمان از کلیه شهروندان برای مشارکت در انتخابات دعوت بعمل آمد.
وی در پایان یادآور می شود: روز جمعه ۲۸ خرداد ماه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار شد و پرسنل سازمان اتوبوسرانی بهمراه مدیرعامل و معاونین در پای صندوق های رای حاضر شدند و بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند.