آتش نشانان اهوازی شعله های آتش را با خاک یکسان کردند
 
  آتش نشانان اهوازی شعله های آتش را با خاک یکسان کردند

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 12 عملیات اطفا حریق و امدادی را در 24 ساعت گذشته با جدیت توسط آتش نشانان اهوازی انجام شد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: سی ام خرداد ماه سال جاری ساعت یک و 28 […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 12 عملیات اطفا حریق و امدادی را در 24 ساعت گذشته با جدیت توسط آتش نشانان اهوازی انجام شد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: سی ام خرداد ماه سال جاری ساعت یک و 28 دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، آتش سوزی درحیاط منزل مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان هشت مقاومت اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با استفاده از لوله های آبرسان حریق را مهار کردند.
قنبری به برخورد خودرو ایسوزو با خودرو خاور ساعت 6 و 27 دقیقه اشاره و اظهار داشت: این حادثه منجر به مصدومیت راننده 56 ساله خودرو ایسوزو شد و آتش نشانان با ایمن سازی و ابزار برش و نجات وی را از داخل خودرو خارج کردند و به اورژانس 115 تحویل دادند.
وی ادامه داد: منزل مسکونی ساعت 9 و 52 دقیقه درمنطقه کمپلو جنوبی خیابان اسلامی دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز ساختمان حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند. همچنین کارشناسان سازمان علت حریق را نشت گاز گزارش کردند.
قنبری با بیان مهار حریق نیزار ساعت 11و44 دقیقه در بلوار پدافند اذعان کرد: آتش نشانان عملیاتهای اطفا حریق منزل مسکونی ساعت 13و45 دقیقه در منطقه گلستان خیابان آرش یک به علت نشت گاز پیک نیک، انبارضایعاتی ساعت 18 و 53 دقیقه در منطقه کریشان جدید خیابان پنج، منزل مسکونی ساعت 19 و 12 دقیقه درمنطقه ملی راه خیابان میترا به علت نشت گاز پیک نیک ،کنتور برق منزل مسکونی در کوی ایثار خیابان مهاجر و پایه برق در خیابان پاداد بین سلطانی و یوسفی را با موفقیت انجام دادند.
وی به اعزام اکیپ آتش نشانان ساعت 21 و پنج دقیقه در منطقه کمپلو خیابان انقلاب روبروی پل راهنمایی اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان در یک پارکینگ با حریق سه دستگاه خودرو رنو، پیکان و سمند مواجه شدند و شعله های حریق را با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده اطفا کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان خانم ۳۰ ساله را که به قصد خودکشی از پایه بتنی برق در منطقه کوی ملت خیابان ۱۹ اقبال بالا رفته بود با مشاوره و گفتگو منصرف و به پایین منتقل کردند. ضمن اینکه آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه گلستان نبش بوستان یک شهروند را نجات دادند.