بازدید سرپرست منطقه هفت از محله عامری
 
  بازدید سرپرست منطقه هفت از محله عامری

عصر خوزستان: فرامرز نجف پور سرپرست منطقه هفت از محله عامری به منظور رفع مشکلات شهروندان بازدید کرد.به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، امروز مورخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، فرامرز نجف پور سرپرست منطقه هفت در راستای رفع مشکلات و برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان از محله عامری بازدید کرد.فرامرز نجف پور در […]

عصر خوزستان:

فرامرز نجف پور سرپرست منطقه هفت از محله عامری به منظور رفع مشکلات شهروندان بازدید کرد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، امروز مورخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، فرامرز نجف پور سرپرست منطقه هفت در راستای رفع مشکلات و برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان از محله عامری بازدید کرد.
فرامرز نجف پور در راستای این خبر گفت: بازدید از محلات به با هدف شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها در سطح منطقه در حال انجام است تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود و اکنون در محله عامری بازدید و دیدار مردمی انجام شد.
نجف پور افزود: دیدار از نزدیک با شهروندان در جهت رفع مشکلات آنها، موجب می‌شود برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود و به همین منظور بازدید به صورت حضوری و با پیگیری درخواست های مطروحه از ساکنین محله صورت گرفته است.
وی در ادامه گفت: از جمله وظایف شهرداری رسیدگی به منطقه و بررسی و پیگیری درخواست های شهروندان می باشد و ما تلاش خواهیم کرد تا در این بازدید‌ها و با توجه به درخواست‌ها و بیان مشکلات شهروندان تا جایی که امکان دارد در خصوص رفع مشکلات شهروندان گام برداریم.