فضا سازی محیطی به مناسبت هفته کرامت در سطح منطقه چهار
 
  فضا سازی محیطی به مناسبت هفته کرامت در سطح منطقه چهار

عصر خوزستان:      اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز از فضاسازی سطح منطقه به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز، پوریا راهنورد مدیر منطقه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت گفت: شهرداری نهادی مردمی است که […]

عصر خوزستان:

     اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز از فضاسازی سطح منطقه به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز، پوریا راهنورد مدیر منطقه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت گفت: شهرداری نهادی مردمی است که علاوه بر خدمات رسانی در زمینه های خدماتی و عمرانی، در زمینه فرهنگی نیز فعالیت گسترده ای دارند.
مدیر منطقه چهار افزود: امام رضا (ع) یکی از جوشان ترین چشمه های حکمت و یقین به شمار می رود که اسرار نبوت و امامت بعد از پدر بزرگوارش امام کاظم (ع) به ایشان انتقال یافت.
وی عنوان کرد: این امام بزگوار معارف معنوی قرآن و عترت را به اصحاب و شاگردانش تعلیم می داد و به نشر احکام و معارف الهی می پرداخت و میراث گرانقدری از فرهنگ اهل بیت(ع) را در دسترس علاقمندان در دوره های مختلف قرار داد.

راهنورد بیان کرد: همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا(ع) اداره ارتباطات منطقه به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و ایجاد نشاط در فضای شهر اقدام به فضاسازی سطح منطقه با نصب بنر کرد.