مشکل نیشکر هفت‌تپه به دلیل نبود نظارت دقیق، ایجاد شد
مشکل نیشکر هفت‌تپه به دلیل نبود نظارت دقیق، ایجاد شد

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فعالیت بخش خصوصی مطابق با اصل ۴۴ قانون اساسی است اما چون نظارت دقیقی در این حوزه انجام نمی‌شد، شاهد مشکلاتی مثل مشکل شرکت نیشکر هفت‌تپه بودیم. حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم افتتاحیه پروژه ۱۴۲ هکتاری آبیاری تحت فشار شهرستان شادگان‌ که امروز (اول تیرماه) در […]


نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فعالیت بخش خصوصی مطابق با اصل ۴۴ قانون اساسی است اما چون نظارت دقیقی در این حوزه انجام نمی‌شد، شاهد مشکلاتی مثل مشکل شرکت نیشکر هفت‌تپه بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم افتتاحیه پروژه ۱۴۲ هکتاری آبیاری تحت فشار شهرستان شادگان‌ که امروز (اول تیرماه) در دهستان دریسیه شادگان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان در زمینه کشاورزی و نخیلات همیشه صاحب جایگاه ویژه‌ای در کشور بوده است. مردم ثابت کرده‌اند که اگر دولتمردان زیرساخت‌ها را در هر زمینه‌ای فراهم کنند، توان کار و تولید را دارند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: وقتی نگاهی به دو سال گذشته می‌کنیم می‌بینیم که وقتی وضعیت آب در استان خوزستان مطلوب بود، میزان کشت شالی در خوزستان چند برابر شد و هزاران جوان مشغول به کار شدند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: فعالیت بخش خصوصی مطابق با اصل ۴۴ قانون اساسی است اما چون نظارت دقیقی در این حوزه انجام نمی‌شد، شاهد مشکلاتی مثل مشکل شرکت نیشکر هفت تپه بودیم.
وی افزود: اگر دولت خود را ملزم به نظارت بداند و نظارت دقیقی بر بخش خصوصی داشته باشد، قطعا شاهد رشد و توسعه خواهیم بود و با روی کار آمدن دولت انقلابی این امر محقق خواهد شد.
موسوی‌فرد با اشاره به افتتاح طرح آبیاری تحت فشار شادگان گفت: در آبرسانی به شیوه سنتی شاهد هدررفت آب هستیم اما با اجرای شیوه‌های نوین آبیاری، قطعا از هدررفت آب جلوگیری خواهد شد که به سود استان خوزستان است.
انتهای پیام