اجرای عملیات روکش آسفالت باند دوم جاده ساحلی شرقی حد فاصل پارک ربیع تا شهرستان کارون
 
  اجرای عملیات روکش آسفالت باند دوم جاده ساحلی شرقی حد فاصل پارک ربیع تا شهرستان کارون

عصر خوزستان: شهردار منطقه یک از اجرای عملیات زیرسازی و روکش  آسفالت معابر در سطح منطقه یک خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: معابر ، بلوارها و خیابان ها از مهمترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده روزمره شهروندان است و […]

عصر خوزستان:

شهردار منطقه یک از اجرای عملیات زیرسازی و روکش  آسفالت معابر در سطح منطقه یک خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: معابر ، بلوارها و خیابان ها از مهمترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده روزمره شهروندان است و آسفالت معابر و مناسب سازی مسیر ها می تواند نقش مهم و ارزنده ای در ارتقاء رضایتمندی شهروندان داشته باشد.

وی افزایش سطح کیفی آسفالت معابر را یکی از اهداف مهم شهرداری دانست و تصریح کرد :در این راستا عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در خیابان های سطح منطقه از جمله باند دوم جاده ساحلی شرقی حد فاصل پارک ربیع تا شهرستان کارون در حال اجراست .

شهردار منطقه یک، هدف از اجرای این پروژه را ارائه خدمات مطلوب ،تسهیل در تردد وسایل نقلیه و زیبا سازی شهری توسط شهرداری این منطقه دانست.

گفتنی است عملیات تراش و ترمیم و روکش آسفالت معابر در شهرداری منطقه یک طی بازدید کارشناسان واحد عمران و تماس های مردمی سامانه ۱۳۷ شناسایی و بر اساس اولویت بندی انجام میشود.