معاون فنی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از افزایش ۱۲ درصدی تردد خودرو در سه ماه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته در جاده‌های خوزستان خبر داد. محمدطلا شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال تردد ۴۹ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۸۶۵ خودرو […]


معاون فنی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از افزایش ۱۲ درصدی تردد خودرو در سه ماه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته در جاده‌های خوزستان خبر داد.

محمدطلا شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال تردد ۴۹ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۸۶۵ خودرو در جاده‌های خوزستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.
وی افزود: تردد خودروهای سنگین در جاده‌های خوزستان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳ درصد کاهش داشته است.
معاون فنی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: محورهای پرتردد خوزستان در سه ماه نخست امسال، جاده بندرامام – ماهشهر، جاده اهواز – شوش و ورودی شرق اهواز بوده‌اند.
شجاعی افزود: در سه ماهه نخست امسال، ۳ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۶۳۵ تخلف سرعت غیرمجاز و ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۲۰۳ تخلف فاصله غیرمجاز در جاده‌های خوزستان به ثبت رسیده است.
وی گفت: در خردادماه امسال نیز ۱۷ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۷۶۹ تردد در جاده‌های خوزستان ثبت شد که این میزان نسبت به ماه پیش از آن، افزایش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.
معاون فنی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در خردادماه امسال ۶ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۶۸ خودرو بود که بیانگر افزایش ۲ درصدی نسبت به ماه قبل از آن است.
انتهای پیام