رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بانک‌ها باید مصوبات ستاد تسهیل را اجرایی کنند و هر بانکی که بخواهد در اجرای مصوبات ستاد تسهیل کوتاهی کند، از طریق محاکم دادگستری وارد عمل خواهیم شد و با آن برخورد خواهیم کرد. امیرحسین نظری در نشست ستاد تسهیل خوزستان که شنبه شب (۵ تیرماه) در […]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بانک‌ها باید مصوبات ستاد تسهیل را اجرایی کنند و هر بانکی که بخواهد در اجرای مصوبات ستاد تسهیل کوتاهی کند، از طریق محاکم دادگستری وارد عمل خواهیم شد و با آن برخورد خواهیم کرد.

امیرحسین نظری در نشست ستاد تسهیل خوزستان که شنبه شب (۵ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز مباحث مربوط به شرکت کشتارگاه آنزان طیور ایذه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این شرکت در اخذ تسهیلات از بانک صادرات و پست بانک، مسائل زیست محیطی و دامپزشکی دچار مشکلاتی بود که این مسائل، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفتند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: امروز همچنین مباحث مربوط به مشکلات برق و آب شرکت قند و تصفیه شکر اهواز مورد بررسی قرار گرفت. قرار است شرکت توزیع برق اهواز، مشکل برق این شرکت را حل کند و شرکت آبفا اهواز نیز نسبت به ایجاد انشعاب خط مستقیم و یک کنتور حجمی در این شرکت اقدام کند.
نظری گفت: ستاد تسهیل به عنوان یک اهرم اجرایی در رفع موانع تولید به کار گرفته می‌شود و مصوبات آن لازم‌الاجرا است.
وی افزود: بانک‌ها باید مصوبات ستاد تسهیل را اجرایی کنند و هر بانکی که بخواهد در اجرای مصوبات ستاد تسهیل کوتاهی کند، از طریق محاکم دادگستری وارد عمل خواهیم شد و با آن برخورد خواهیم کرد.
انتهای پیام