ورزشکاران خوزستانی در بزرگترین مسابقات سوکیوکوشین کاراته ایران، شرکت می‌کنند. وحید بهرمان رئیس خوزستانی سبک سوکیوکوشین کاراته ایران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بزرگترین، مهیج‌ترین و اولین دوره مسابقات سراسری اوپن (وزن آزاد) سبک سوکیوکوشین کاراته ایران در بخش کومیته و کاتا با حضور قهرمانان بزرگ جهانی و ملی، یازدهم تیرماه به میزبانی یزد […]


ورزشکاران خوزستانی در بزرگترین مسابقات سوکیوکوشین کاراته ایران، شرکت می‌کنند.

وحید بهرمان رئیس خوزستانی سبک سوکیوکوشین کاراته ایران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بزرگترین، مهیج‌ترین و اولین دوره مسابقات سراسری اوپن (وزن آزاد) سبک سوکیوکوشین کاراته ایران در بخش کومیته و کاتا با حضور قهرمانان بزرگ جهانی و ملی، یازدهم تیرماه به میزبانی یزد برگزار می‌شود که قهرمانان بزرگ سوکیوکوشین کاراته استان خوزستان نیز در این مسابقه شرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه مسابقات با اهدای بی‌سابقه‌ترین جوایز نقدی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین با نظارت فدراسیون کاراته برگزار می‌شود، عنوان کرد: جایزه نفرات اول تا سوم بخش کومیته به ترتیب مبلغ ۲۰، ۱۰ و ۵ میلیون تومان، همراه با اعزام رایگان به مسابقات سراسری ژاپن است. همچنین به هر کدام از عناوین ششم تا هشتم مبلغ یک میلیون تومان اهدا می‌شود.
رئیس سبک سوکیوکوشین کاراته ایران افزود: جوایز مقام‌های اول تا سوم مسابقات کاتا نیز به ترتیب مبلغ سه میلیون تومان، یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین باید از گروه صنعتی نگین ولوو که اسپانسری این رقابت‌ها را برعهده گرفته است تا از مقام‌آوران در شان و جایگاه‌شان قدردانی کنیم، تشکر کنم. امیدوارم حمایت‌ها تداوم داشته باشد تا بتوانیم حمایت بیشتری از قهرمانان این رشته داشته باشیم.
وی در پایان نیز گفت: سبک سوکیوکوشین کاراته ایران یکی از بزرگترین و قدرتمندترین سبک‌های کاراته در بخش کاراته آزاد کشور محسوب می‌شود. همچنین تیم ملی‌حفاری در مسابقات جهانی 2016 ژاپن توانست عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.
انتهای پیام