ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های پارا دو و میدانی کشور به پنج مدال دست پیدا کردند و از این تعداد نیز دو ورزشکار مجوز حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان را به دست آوردند. ابراهیم غرباوی، دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز گذشته (چهارم تیرماه) با حضور […]


ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های پارا دو و میدانی کشور به پنج مدال دست پیدا کردند و از این تعداد نیز دو ورزشکار مجوز حضور در مسابقات پاراآسیایی جوانان را به دست آوردند.

ابراهیم غرباوی، دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز گذشته (چهارم تیرماه) با حضور ۸۲ ورزشکار در تهران برگزار شد که تیم خوزستان با کسب دو نشان طلا، دو نقره و یک برنز، عنوان پنجمی این مسابقات را کسب کرد.
وی بیان کرد: سجاد جرفی و کریم کنانی در پرتاب نیزه به مدال طلا رسیدند، ایلیا عباسی و احمد سیلاوی در پرتاب وزنه به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را کسب کردند و کسری اسدی در پرتاب دیسک به مدال نقره رسید.
دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان با مثبت بر شمردن عملکرد ورزشکاران استان در این دوره از رقابت‌ها، گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود ولی باتوجه به پتانسیل خوزستان می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم و انتظارمان هم همین بود که امیدوارم در رقابت‌های بعدی نتایج بهتری رقم بخورد.
 وی عنوان کرد: سجاد جرفی و کریم کنانی که در پرتاب نیزه به مدال طلا رسیدند، جواز حضور در رقابت‌های پاراآسیایی جوانان را به دست آوردند.
انتهای پیام