عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول از آغاز فعالیت سه پایگاه سنجش ویژه نوآموزان در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود هفت هزار و ۵۰۰ نوآموز در دزفول سنجش شوند. رضا محمدی خباز روز شنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: این پایگاه‌های سنجش برای پایش نوآموزان بدو ورود به پایه […]

عصر خوزستان:

سه پایگاه سنجش ویژه نوآموزان دزفول فعال شد

دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول از آغاز فعالیت سه پایگاه سنجش ویژه نوآموزان در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود هفت هزار و ۵۰۰ نوآموز در دزفول سنجش شوند.

رضا محمدی خباز روز شنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: این پایگاه‌های سنجش برای پایش نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در مدارس معلم، پگاه پریدار و آموزشگاه بوعلی راه اندازی شدند.

وی پیش بینی کرد امسال بیش از هفت هزار و ۵۰۰  نوآموز در شاخص‌های بینایی سنجی، شنوایی سنجی، بهداشت و سلامت و تحصیلی مورد سنجش قرار گیرند.

محمدی خباز درخصوص چگونگی مراجعه اولیا به پایگاه‌های سنجش گفت: همزمان با ثبت نام دانش آموز در مدرسه از طریق سامانه مربوطه و اخذ نوبت گیری توسط مدیر مدرسه، زمان مراجعه به پایگاه‌های سنجش برای نوآموز مشخص می‌شود.

 مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی، هر پایگاه روزانه ۴۰ نفر از نوآموزان را پذیرش خواهد کرد که از خانواده‌ها انتظار می‌رود صرفا براساس زمان مشخص شده در پایگاه سنجش حضور یابند.  

حدود ۸۰ هزار دانش آموز در  ۴۰۰ مدرسه دزفول تحصیل می‌کنند.

منبع: ایرنا