آغاز عملیات اجرای آسفالت پروژه ایمن سازی و تعریض جاده دسترسی کوی علی آباد در منطقه۳
 
  آغاز عملیات اجرای آسفالت پروژه ایمن سازی و تعریض جاده دسترسی کوی علی آباد در منطقه۳

عصر خوزستان: پروژه تعریض،ایمن سازی و بهسازی جاده دسترسی کوی علی آباد در منطقه ۳ در مرحله آسفالت است. به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه با بیان این خبر گفت : پروژه احداث، تعریض و بهسازی جاده دسترسی کوی علی آباد با هدف تسهیل در عبور و […]

عصر خوزستان:

پروژه تعریض،ایمن سازی و بهسازی جاده دسترسی کوی علی آباد در منطقه ۳ در مرحله آسفالت است.

به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه با بیان این خبر گفت : پروژه احداث، تعریض و بهسازی جاده دسترسی کوی علی آباد با هدف تسهیل در عبور و مرور و درخواست های مکرر ساکنین کوی این محله ، با توجه به اینکه مسیر مذکور از نقاط پر خطر و حساس نیز تلقی می شود ، پس از اجرای عملیات مختلف جهت زیرسازی و آماده سازی مسیر، هم اکنون توسط سازمان عمران شهرداری اهواز در حال قیر پاشی و آسفالت است.

وی در توضیح خاطر نشان کرد: این پروژه شامل احداث و تعریض مسیر دسترسی کوی علی آباد(بروال) در مسیری به طول ۱۶۰۰ متر از ابتدای سال۹۹ توسط سازمان عمران شهرداری اهواز بصورت امانی آغاز شد که ۵۰۰ متر از این پروژه از سمت علی آباد تا اتمام لایه بیس اجرایی شد.

حاتمی ادامه داد: پس از آن در جهت تسریع در اجرایی شدن پروژه برای۱۱۰۰ متر باقیمانده ، پیمانکاری از سوی مرکز تعیین و پروژه با تعریض جاده و احداث دو دستگاه پل در حریم لوله های نفت ادامه پیدا کرد؛ که در مجموع ۱۶۰۰ متر تا حد لایه بیس آماده شد که هم اکنون کار اجرای آسفالت لایه اول آن آغاز شده است.

وی گفت: ایمن سازی مسیر با نصب تجهیزات روشنایی و ترافیکی از جمله اقدامات بعدی برنامه ریزی شده شهرداری اهواز برای تامین امنیت و‌ تکمیل پروژه خواهد بود.