آغاز نوسازی و شستشوی آبنماهای سطح منطقه ۲ در دستور کار قرار گرفت؛
 
  آغاز نوسازی و شستشوی آبنماهای سطح منطقه ۲ در دستور کار قرار گرفت؛

عصر خوزستان: مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از شستشو،رسوب زدایی و نوسازی آبنماهای سطح منطقه توسط واحد فضای سبز خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز،محمدسعید حردانی مدیر منطقه  با اشاره به نقش آب بر ادراک بصری، شنوایی، لامسه و حتی بویایی،عنوان کرد: آب می‏تواند از نقش فضایی و پراهمیتی در سازماندهی […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز، از شستشو،رسوب زدایی و نوسازی آبنماهای سطح منطقه توسط واحد فضای سبز خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز،محمدسعید حردانی مدیر منطقه  با اشاره به نقش آب بر ادراک بصری، شنوایی، لامسه و حتی بویایی،عنوان کرد: آب می‏تواند از نقش فضایی و پراهمیتی در سازماندهی آبنماها در فضاهای شهری برخوردار باشد تا حدی که با قراردادن یک آب‏نما در فضاهای شهری می‌توان بر اهمیت فضا و زیبا‏سازی آن تأکید کرد.

وی افزود: در این راستا بمنظور بازدهی و عملکرد بهترآبنماها، واحد فضای سبز منطقه دو اقدام به سرویس و شتشوی آبنماهای سطح منطقه کرد.

مدیر منطقه دو در این خصوص، اضافه کرد: با توجه به اینکه افزایش جمعیت سبب به وجود آمدن سیمایی نامناسب و اغتشاش در هویت و کالبد شهر می‌شود و در این میان شهرداری‌ها وظیفه خطیری را در پاسخگویی به نیاز شهروندان در امر خدمات شهری و حفظ هویت و زیبایی، به ویژه در مبلمان شهری دارند، در این میان آبنماها نقش بسزایی را ایفا می کنند، چرا که با به وجود آلاینده‌های زیست محیطی، بهترین تاثیر آبنماها برای تسکین روح و روان شهروندان است.