اجرای عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز
 
  اجرای عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ از اجرای عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز بلوار دماوند از سمت اداره مخابرات به منظور استفاده بهینه از منابع آبی در حوزه شهرداری منطقه ۸ خبر داد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت : […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ از اجرای عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز بلوار دماوند از سمت اداره مخابرات به منظور استفاده بهینه از منابع آبی در حوزه شهرداری منطقه ۸ خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با اعلام مطلب فوق گفت : فضای سبز بلوار دماوند بیش از این توسط تانکر آبرسانی آبیاری میشد که به همت واحد فضای سبز خدمات شهری منطقه به منظور خارج شدن مسیر مذکور از آبیاری با تانکر و صرفه جویی در مصرف آب و افزایش کیفیت آبیاری فضای سبز ، عملیات لوله گذاری آب خام آن انجام شد .

وی با بیان اینکه لوله گذاری آب خام باعث توسعه فضای سبز و تزریق نشاط و سرسبزی در سطح شهر می شود گفت: استفاده از آب خام اثرات مثبتی را در جهت بهبود وضعیت آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب بکار خواهد برد .

گفتنی است لوله گذاری مسیر بلوار دماوند از سمت مخابرات با هدف اولویت های مهم این منطقه در توسعه شبکه آب خام به طول ۴۰۰ متر طول و با لوله پلی اتیلن در حال اجراست .