برگزاری مراسم فرهنگی در جوار مزار پنج شهید گمنام آرامستان بهشت آباد
 
  برگزاری مراسم فرهنگی در جوار مزار پنج شهید گمنام آرامستان بهشت آباد

عصر خوزستان: رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از برگزاری یک مراسم فرهنگی در جوار مزار مطهر پنج شهید گمنام آرامستان بهشت آباد خبر داد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان با اشاره به این که در آرامستان بهشت آباد دو قطعه ویژه شهدای گمنام موجود است، […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از برگزاری یک مراسم فرهنگی در جوار مزار مطهر پنج شهید گمنام آرامستان بهشت آباد خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس آن سازمان با اشاره به این که در آرامستان بهشت آباد دو قطعه ویژه شهدای گمنام موجود است، اظهار داشت: به همت جمعی از جوانان خادمین شهدای گمنام، هر هفته عصرهای پنج شنبه، یک مراسم با رویکرد مذهبی و فرهنگی در آن قطعه برگزار می شود.
وی در این خصوص توضیح داد: با پیگیری این گروه جهادی، در ابتدا سازمان آرامستان های شهرداری جهت رفاه حال زائرین و نیز با رویکرد ظرفیت سازی، اقدام به ساخت سایبان جهت آن قطعه نمود. پس از آن با مشارکت گروه های جهادی، آرامستان بهشت آباد هر هفته شاهد برگزاری مراسمی با موضوع پخش دعا، نوحه های مذهبی و اقلام فرهنگی شامل کتابچه های دعا و زندگی نامه شهدا جهت مطالعه، تزیین و نورپردازی و ارائه دیگر خدمات مرتبط به زائرین و دوستداران شهدا می باشد.