عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیرخم، شیرخوارگاه و مراکز و مجتمع‌های دولتی بهزیستی و موسسات خیریه زیرنظارت در سراسر خوزستان، آماده دریافت نذورات، گوشت‌ قربانی و کمک‌ مردمی، و توزیع آن در میان مددجویان هستند. مهران کریمیان روز دوشنبه […]

عصر خوزستان:

بهزیستی خوزستان آماده دریافت نذورات عید قربان است

اهواز – ایرنا – معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیرخم، شیرخوارگاه و مراکز و مجتمع‌های دولتی بهزیستی و موسسات خیریه زیرنظارت در سراسر خوزستان، آماده دریافت نذورات، گوشت‌ قربانی و کمک‌ مردمی، و توزیع آن در میان مددجویان هستند.

مهران کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برنامه‌های دهه ولایت از ۳۰ تیر تا ۶ مرداد توسط سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت‌ خیران در خوزستان برگزار می‌شود و این دهه فرصت مناسبی برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیران با افراد زیرپوشش بهزیستی است.

وی افزود: امسال با وجود تلاش‌ صورت گرفته برای حل مشکلات افراد زیرپوشش از سوی بهزیستی، به دلیل شیوع کرونا آسیب شدیدی به وضعیت اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش وارد شده و این سازمان به تنهایی قادر به حل همه مشکلات مددجویان و معلولان نیست و به یاری جدی خیران نوع‌دوست خوزستان نیاز است تا در این شرایط سخت یاریگر نیازمندان واقعی جامعه باشند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان ادامه داد: به همین منظور در برنامه‌ای که از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر در تمامی مراکز و مجتمع‌های دولتی بهزیستی در سراسر خوزستان انجام می‌شود، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خواهیم کرد تا از این طریق کمک‌های خیران و نذورات مردم را به دست ایتام و اقشار آسیب دیده از کرونا برسانیم.

کریمیان افزود: ۷۰ مرکز و مجتمع بهزیستی در ۲۷ شهرستان خوزستان آماده جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی هم استانی‌ها هستند؛به منظور رفاه حال خیران و دسترسی آسان تر ،شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ و شماره شبایIR ۰۹۰۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹  حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان نزد بانک مرکزی آماده دریافت نذورات نقدی هموطنان است. همچنین شیرخوارگاه بهزیستی خوزستان واقع در اهواز، سپیدار، بلوارفنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی آماده دریافت نذورات، قربانی‌ و کمک‌ غیر نقدی همشهریان اهوازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان با تشکر از نیکوکاران خوزستان گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۶۱۳۳۷۶۸۲۴۲ و ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴ و ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ و  یا شماره همراه ۰۹۱۶۳۰۰۱۳۶۶ و ۰۹۱۶۸۶۹۳۶۳۰ مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا