همسطح سازی درب منهول در منطقه هفت
 
  همسطح سازی درب منهول در منطقه هفت

عصر خوزستان: هم سطح سازی درب منهول فاضلاب در منطقه هفت انجام شد.به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، یکی از مشکلات و معضلات شهروندان همسطح نبودن درب منهول در خیابانها است که باعث ایجاد ناهمواریها می شود، به همین منظور عملیات همسطح سازی درب منهول فاضلاب توسط نیروهای خدمات شهری منطقه انجام شد. […]

عصر خوزستان:

هم سطح سازی درب منهول فاضلاب در منطقه هفت انجام شد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز، یکی از مشکلات و معضلات شهروندان همسطح نبودن درب منهول در خیابانها است که باعث ایجاد ناهمواریها می شود، به همین منظور عملیات همسطح سازی درب منهول فاضلاب توسط نیروهای خدمات شهری منطقه انجام شد.
فرامرز نجف پور سرپرست منطقه هفت گفت: عملیات همسطح سازی درب منهول های فاضلاب معابر سطح منطقه به منظور رفاه حال شهروندان و با هدف پیشگیری از اختلال در تردد وسایل نقلیه انجام شده است .
وی خاطر نشان کرد: نا موزون بودن درب های منهول باعث ایجاد مشکلاتی برای تردد خودروها و علاوه بر آن مشکلات بهداشتی نیز می شود و چهره شهر را نا زیبا می کند به همین منظور این عملیات در حال حاضر در سطح منطقه در حال اجراست و بعد از پایان یافتن، دیگر محلاتی که نیاز به همسطح سازی درب منهول دارند نیز اجرا خواهد شد.