عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: همزمان با عید قربان، یکهزار و ۵۰۰ بسته گوشت در قالب طرح شهید سلیمانی بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در دزفول توزیع شد. مسعود رحیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط ویژه جامعه در شیوع ویروس […]

عصر خوزستان:

یکهزار و ۵۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان دزفول توزیع شد

دزفول- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: همزمان با عید قربان، یکهزار و ۵۰۰ بسته گوشت در قالب طرح شهید سلیمانی بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در دزفول توزیع شد.

مسعود رحیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط ویژه جامعه در شیوع ویروس کرونا، خیران طی روزهای گذشته دام‌های نذری خود را برای توزیع بین نیازمندان، به کمیته امداد اهدا کردند تا طبق موازین شرعی و زیر نظر کارشناسان دامپزشکی ذبح شود.
وی با بیان اینکه خیران نیک‌اندیش ۸۰ رأس گوسفند برای توزیع بین نیازمندان به کمیته امداد اهدا کردند، گفت: این دام‌ها در کشتارگاه دزفول زیر نظر دامپزشکی و با اجرای پروتکل‌های بهداشتی امروز همزمان با عید سعید قربان بسته‌بندی و بین یکهزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند در مرحله اول توزیع شد.

رییس کمیته امداد دزفول بیان کرد: در حال حاضر هفت هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش خدمات کمیته امداد حضرت امام دزفول قرار دارند.

منبع: ایرنا