عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۶۴ بیمار جدید کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شناسایی شدند. شکراله سلمان زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس معیارهای قطعی آزمایشگاهی از موارد جدید شناسایی شده ۹۱ بیمار در آبادان، ۴۵ بیمار از خرمشهر […]

عصر خوزستان:

۱۶۴ بیمار جدید کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند

آبادان – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۶۴ بیمار جدید کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شناسایی شدند.

شکراله سلمان زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس معیارهای قطعی آزمایشگاهی از موارد جدید شناسایی شده ۹۱ بیمار در آبادان، ۴۵ بیمار از خرمشهر و در شادگان ۲۸ نفر به کووید۱۹ مبتلا شدند.

وی افزود: از موارد جدید ۱۴۰ بیمار (آبادان ۷۳ بیمار، خرمشهر ۴۱ بیمار و شادگان ۲۶ بیمار) به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد: روز گذشته نیز ۳۸ بیمار دارای علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان بستری و ۳۱ بیمار پس از بهبود از بیمارستان مرخص شدند.

وی تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را ۲۰۵ نفر بیان کرد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار ابتلا به کرونا در آبادان جان خود را از دست دادند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

منبع: ایرنا