فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۷۰۲ روستا در استان خوزستان دچار تنش آبی هستند که برای کمک به حل مشکل این روستاها آمادگی کاملی داریم. سردار حسن شاهوارپور در حاشیه مرحله دوم اعزام تانکرهای آبرسانی سپاه به استان خوزستان که امروز (۲ مردادماه) انجام شد، اظهار کرد: با تدابیر سردار سلامی، تلاش‌هایمان […]


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۷۰۲ روستا در استان خوزستان دچار تنش آبی هستند که برای کمک به حل مشکل این روستاها آمادگی کاملی داریم.

سردار حسن شاهوارپور در حاشیه مرحله دوم اعزام تانکرهای آبرسانی سپاه به استان خوزستان که امروز (۲ مردادماه) انجام شد، اظهار کرد: با تدابیر سردار سلامی، تلاش‌هایمان بیشتر خواهد شد و  برای رفع کلیه مشکلات تنش آبی روستاها تلاش می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: دستگاه متولی این موضوع شرکت آب و فاضلاب خورستان است که باید توافقاتی با این شرکت داشته باشیم. بنا بر اعلام این شرکت، ۷۰۲ روستا در استان خوزستان دچار تنش آبی هستند که برای کمک به حل مشکل این روستاها آمادگی کاملی داریم.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در خصوص حل مشکل بخش‌هایی به توافق رسیدیم که عزیزان ما در حال ادامه کار هستند. گزارش نیز به سردار سلامی ارائه شده که ان‌شاءالله پشتیبانی‌های وی مانند اکنون، تا زمان رفع مشکلات ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام