نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در بهبهان از رقابت ۲ هزار و ۳۸۵ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در این شهرستان خبر داد. ساسان معتقد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه صنعتی بهبهان در سه روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه میزبان داوطلبان کارشناسی ارشد است. در روز چهارشنبه (۶ مرداد) ۲۱۵ نفر، روز […]


نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در بهبهان از رقابت ۲ هزار و ۳۸۵ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در این شهرستان خبر داد.

ساسان معتقد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه صنعتی بهبهان در سه روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه میزبان داوطلبان کارشناسی ارشد است. در روز چهارشنبه (۶ مرداد) ۲۱۵ نفر، روز پنجشنبه (۷ مرداد) هزار و ۳۲۳ نفر که از این تعداد ۳۵۰ نفر در دانشگاه پیام نور آزمون خواهند داد و در روز جمعه (۸ مرداد) نیز میزبان ۸۴۷ نفر هستیم.
وی افزود: کل داوطلبان شرکت‌کننده ۲ هزار و ۳۸۵ نفر هستند. البته در روز پنجشنبه علاوه بر دانشگاه ما دانشگاه پیام نور نیز میزبان ۳۵۰ نفر است.
نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در بهبهان، گفت: با توجه به افزایش دما در شهرستان، از شهروندان تقاضا می‌کنیم که در این روزها در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا کنکور در شرایط مساعدی برگزار شود و قطعی برق نداشته باشیم.
انتهای پیام