معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال جاری دانشکده علوم ورزشی، دانشکده علوم زمین و دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی به بهره‌برداری برسند. امین‌رضا نقره‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت دانشکده‌های جدید در دست احداث، اظهار کرد: تا هفته دولت […]


معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال جاری دانشکده علوم ورزشی، دانشکده علوم زمین و دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی به بهره‌برداری برسند.

امین‌رضا نقره‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت دانشکده‌های جدید در دست احداث، اظهار کرد: تا هفته دولت قرار است چند پروژه عمرانی افتتاح شود و دو پروژه عمرانی نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین در هفته گذشته دانشکده‌های علوم آب و محیط زیست و علوم تربیتی و روان‌شناسی، یک مجتمع آزمایشگاهی کشاورزی و یک گلخانه و مزرعه تحقیقاتی در دانشکده مهندسی آب و محیط زیست به بهره‌برداری رسیدند.
وی با اشاره به پیشرفت حدود ۷۰ تا ۸۰ درصدی دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی افزود: تمام سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال دانشکده علوم ورزشی، دانشکده علوم زمین و دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی به بهره‌برداری برسند.
معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به افتتاح چند پروژه عمرانی در هفته دولت، بیان کرد: در هفته دولت نیز دانشکده هنر شوشتر، مجتمع آزمایشگاهی شیمی و پتروشیمی، آزمایشگاه مواد پرتوزا و زمین چند منظوره ورزشی در خوابگاه دختران افتتاح خواهند شد.
معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: در دو سال اخیر دانشکده‌های عمران و معماری، دانشکده حقوق و دانشکده‌هایی که ذکر شد، افتتاح شده‌اند.
انتهای پیام