مدیر نیروگاه افق ماهشهر از افزایش ۲.۲۷ درصدی تولید برق در ۴ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این نیروگاه با حداکثر توان در مدار تولید برق است. فضل الله خادمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انرژی برق در استان خوزستان به دلیل گرمای بیش از حد و استقرار صنایع بزرگ پتروشیمی به […]


مدیر نیروگاه افق ماهشهر از افزایش ۲.۲۷ درصدی تولید برق در ۴ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این نیروگاه با حداکثر توان در مدار تولید برق است.

فضل الله خادمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انرژی برق در استان خوزستان به دلیل گرمای بیش از حد و استقرار صنایع بزرگ پتروشیمی به ویژه در جنوب شرق این استان از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است.
وی افزود: به این منظور کارکنان نیروگاه افق ماهشهر با تمرکز بر اجرای دقیق فرآیندهای نگهداری و بهره برداری توانسته اند در جهت تامین نیازهای مردم و صنایع گام بردارند.
مدیر نیروگاه افق ماهشهر گفت: در تیرماه سال جاری ۳۵۸ هزار و ۷۵۲ مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه تولید شده و براین اساس میزان تولید ۴ ماهه امسال به یک میلیون و  ۱۹۶ هزار و ۴۵۴ مگاوات ساعت رسیده است.
خادمی ادامه داد: این میزان تولید برق ۲.۲۷ درصد بیش از مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
مدیر نیروگاه افق ماهشهر با اشاره به مهمترین اقدامات در راستای افزایش تولید تصریح کرد: اجرای برنامه‌های PM و رفع محدودیت واحدهای تولیدی و اجرای تعمیرات میان دوره‌ای و اساسی از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای افزایش تولید است.
خادمی افزود: در حال حاضر نیروگاه افق ماهشهر با حداکثر توان در مدار تولید برق است.
انتهای پیام