رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به افتتاح اتاق ارزیابی شایستگی حرکتی نوآموزان در اهواز، گفت: هدف این است که بخش ارزیابی شایستگی حرکتی نیز به سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول و پیش دبستانی‌ها اضافه شود. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح اتاق ارزیابی شایستگی حرکتی نوآموزان […]


رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به افتتاح اتاق ارزیابی شایستگی حرکتی نوآموزان در اهواز، گفت: هدف این است که بخش ارزیابی شایستگی حرکتی نیز به سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول و پیش دبستانی‌ها اضافه شود.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح اتاق ارزیابی شایستگی حرکتی نوآموزان در اهواز، اظهار کرد: در طرح سنجش مقرر شد  که در هر استانی به صورت آزمایشی ۵۰۰ دانش آموز شامل ۲۵۰ دختر و ۲۵۰ پسر از نظر مهارت حرکتی، راه رفتن، تعادل و… ارزیابی شوند.
وی افزود: هدف این است که گزارش این ۵۰۰ نفر پس از ارزیابی جمع‌آوری و برای سازمان استثنایی ارسال شود تا بعدا بتوانیم تعداد بیشتری از این اتاق‌ها را در پایگاه سنجش راه‌اندازی کنیم.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در پایان تصریح کرد: در نهایت هدف این است که بخش ارزیابی شایستگی حرکتی نیز به سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول و پیش دبستانی‌ها اضافه شود. این ارزیابی ویژه همه نوآموزانی است که قرار است سنجش شوند. فعلا این کار به صورت پایلوت انجام می‌شود و قرار است در آینده‌ای نزدیک بخش ارزیابی حرکتی نیز به سنجش اضافه شود.
انتهای پیام