عصر خوزستان: ایرنا – خوزستان – فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله موادمخدر و کشف ۱۰۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و هروئین در شهرستان هندیجان خبر داد. به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، […]

عصر خوزستان:

کشف ۱۰۹ کیلوگرم حشیش و هرویین در شهرستان هندیجان

ایرنا – خوزستان – فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله موادمخدر و کشف ۱۰۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و هروئین در شهرستان هندیجان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با تلاش گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اقدامات دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی پژو پارس را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس امامزاده عبداله شهرستان هندیجان در یک عملیات‌ متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۹ کیلوگرم هرویین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شد، افزود: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

روز چهارشنبه گذشته نیز فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۷۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان اهواز خبر داده بود.

شهرستان هندیجان در جنوب شرقی خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا