استاندار خوزستان با اعلام اینکه مراحل اجرایی برای ساخت سه پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان در حال انجام است، گفت: امیدواریم با طی شدن این مراحل در دو تا سه هفته آینده مراسم کلنگ‌زنی این پروژه‌ها برگزار شود. قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی ویژه شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری که امروز […]


استاندار خوزستان با اعلام اینکه مراحل اجرایی برای ساخت سه پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان در حال انجام است، گفت: امیدواریم با طی شدن این مراحل در دو تا سه هفته آینده مراسم کلنگ‌زنی این پروژه‌ها برگزار شود.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی ویژه شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری که امروز (۱۵ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مصوبات گذشته در ارتباط با این دو شهرستان را مرور و بازنگری کردیم و روند اجرایی و پیشرفت پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: یکی از مهمترین مصوباتی که داشتیم ساخت سه پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان است که مراحل استعلامات این پروژه‌ها سپری شده است.
سلیمانی‌دشتکی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، روز سه‌شنبه هفته پیش رو کمیسیون ماده ۲۱ این پروژه‌ها برگزار خواهد شد و سپس روز دوشنبه بعد از آن کارگروه فنی و زیربنایی در خصوص این پروژه‌ها نظر خواهد داد و تا دو هفته آینده نیز همه مسائل این پروژه‌ها در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نهایی خواهد شد.
استاندار خوزستان افزود: امیدواریم با طی شدن این مراحل در دو تا سه هفته آینده مراسم کلنگ‌زنی ساخت این سه پروژه پتروپالایش برگزار شود.
وی گفت: اجرای این طرح، تحول اساسی به خصوص از نظر اشتغال در شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری ایجاد خواهد کرد به طوری که هر پتروپالایش حدود ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و تعداد بسیار زیادی را به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهد کرد و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه‌ها سریع‌تر اجرایی شود.
انتهای پیام