معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب استان خبر داد. به گزارش ایسنا، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور از ۹ تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ در استان خوزستان برگزار شد. […]


معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب در طرح تابستانه کتاب استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور از ۹ تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ در استان خوزستان برگزار شد.
وی افزود: در این طرح ۲۰ کتابفروشی از استان خوزستان شرکت کردند که ۱۲ کتابفروشی در اهواز و هشت کتابفروشی در شهرستان‌ها بودند.
جمشیدی اضافه کرد: در مجموع تعداد ۱۶ هزار و ۹۴۵ نسخه کتاب به مبلغ هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب در این دوره از طرح تابستانه کتاب، فروش رفته است.
براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، وی بیان کرد: طبق آمار اعلام شده از سوی خانه کتاب، از نظر فروش کتاب، استان خوزستان جزو ۱۰ استان برتر کشور در این طرح قرار گرفت.
انتهای پیام